尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 4
累積人氣: 4360
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 分類: 自己

 琴日同幾個Fd一齊踩單車出市區...因為佢地都比我感染左..

開始中意踩住單車周圍走^,^...出去戈陣都幾順利...

雖然第一次出去用ge時間耐左少少...

但係都好過癮...出到去又周圍揾嘢食...

食下食下都唔知食左幾多餐先到晚餐...

晚餐去左一間快餐店度食燒鷄..一人一隻...超正..

但係食完之後...開始落雨la...頂..

戈陣天氣只有八九度左右..仲要落雨...

超級超級凍..好彩都無凍親je...

-----------------------------------------------------------------------------

而家煩緊做導演定係做策劃部部長...兩個只能活一個..煩啊~~~






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


EDDY66851733 於 2010-03-09 04:03 PM 發表:
開心嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

煩緊... 
Posted at 2010-03-09 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



martinkam426 於 2010-03-09 01:05 PM 發表:
不錯的經歷~除左下雨~~~哈哈.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

落住雨踩車...其實都幾正GA^^..如果事後冇病GE話.. 
Posted at 2010-03-09 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ronaldcheang 於 2010-03-09 12:58 PM 發表:
一做就做部長...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

總算可以做下指揮人做嘢戈個LA...^^ 
Posted at 2010-03-09 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]