尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 8
累積人氣: 4485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


續..... 分類: 未分類

就在前幾天...也就是我的兩隻龜跟我的那一天...我出手了...

順帶一題...由於我的兩隻龜跑得太快了...所以男的我叫他"絶影"...女的叫"的盧"..haha^^~

返回正題...我跟幾個朋友一齊出去...這次我直接去找那個老闆說: "我要四張..,送去華大"

因為我的三位朋友(包括強哥)和我..都想買老闆櫈...而且那張更是我夢寐以求的..

背面是網狀的那種...(坐下去實在太舒服了...看戲一流^^~)...所以他們都跟我買一樣的.

"她"不像以前那張"硬膠櫈"...坐久了會比站著更辛苦...

希望"她"不會那麼快壞掉吧...這四年靠"她"了...

_____________________________________________

你地比我呃左la~~~係你地自己誤會ja...唔關我事ga.~~^o^~~.hoho~~~

 






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


ericimsqf 於 2010-03-13 08:02 AM 發表:
戈兩隻龜泥嫁...
叫到咁型做咩呢
又唔見你叫我叫到咁型喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都呷醋....下次叫你赤兔lo^^ 
Posted at 2010-03-15 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fongpakio 於 2010-03-12 06:12 PM 發表:
無言了....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你誤會je 
Posted at 2010-03-12 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



martinkam426 於 2010-03-12 03:53 PM 發表:
~這個答案有少少意外.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只是你們想太多...hoho~~ 
Posted at 2010-03-12 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVe179 於 2010-03-11 11:38 PM 發表:
嘔血*2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

悶過頭先揾嘢黎玩下JE...^^~ 
Posted at 2010-03-12 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EDDY66851733 於 2010-03-11 11:16 PM 發表:
-__-玩野'搞到我周圍唱
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唱得去邊啊..最多咪唱左比我老豆老母聽...仲有就係邊個叫你唱出去=.="
Posted at 2010-03-12 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ronaldcheang 於 2010-03-11 10:44 PM 發表:
嘔血...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha...被騙了^^.. 
Posted at 2010-03-11 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]