之前澳友杯籃球賽...我地濠江ge人自己組左一隊..
當然係d師兄組織...早幾日打第二場..
對一隊強隊...又係體育學院又係籃球隊ge..
本來已經夠強...我諗住今場會打得辛苦d...
點知......係他x的辛苦...有個師兄唔理三七二十一..
一沖到過去人地度就射三分=="...仲要全部都唔入..
最衰就係佢係唯一一個大四ge..無人話佢...我企係度聽佢講嘢都超火..
人地就好穩陣咁兩分兩分咁攞...
其中有兩分鐘...人地快攻過黎唔入..我要跑過去打快攻..
由我地底線跑到對面底綫...個師兄都無轉球比我=="..
(戈陣係二打一...個做控球.)..點知佢仲係要射三分..
又唔入我又要由人地底綫跑返去回防...我啱啱跑到過去回防..
人地起手又唔入我又要跑快攻...又無人傳比我=="...火都黎埋..
如是這戈兩分鐘過後...我差d連個肺都甩埋出黎...fk~~~
師兄唔傳波ge原因係人地太強..所以一定要靠佢三分去追分=="
雖然佢之前三分都幾準..但係射手難免會有無手感ge一日ga...
如果我地慢慢咁打..我覺得唔會輸三四十分咁樣衰lo~~~
------------------------------------------------------------------------------------------
早幾日趕一份商品流通(物流專業課之一)ge report...原本係六個人一組..
可能係人數問題(或者係我d組員問題)所以我地組只有四個..
其中一個係境內生班長..一個境外生班長..我同埋一個一定唔會做嘢ge人=="
原本以為我戈組得一個人唔做嘢...最後發覺得我一個人做嘢==" shxt~~~~
無奈之下自己一個人做左六個人ge量...可能係我實在太火而引發左我不少潛能..
我地做完report仲要上台講...因為係我做ge所以我死都唔會上去講..
就叫左個境內生班長上去講...畢竟佢ge普通話都好過我..
個境外生班長想同我講嘢...我差D想一拳車落佢塊面度..
好彩我ge理性大於我ge獸性...而且佢見到我個樣之後都唔敢再搞我..
第一組報告完...有n個人舉手問問題...我心諗...fk~~~死得..
之後我叫個境內生班長一講完就沖返落黎..唔好比機會人問問題...
但係佢係上面講戈陣..竟然比人發現左d圖係網上面揾ge..唉~~~
我坐係下面都面紅...fk (因為miss叫我地自己出去做調查..無理由我自己一個出ga..所以係網上揾)
我都唔明點解d人咁眼利ga..咁都發現到...
好彩佢都蠢唔哂..識得沖返黎...最o咀ge係我地同第一組撞題目..唉...黑到..
之後miss叫佢企返起身比人問問題...o...shxt~~~好彩我係班度都算係小有名氣..
知道個PPT係我做ge都無人問問題...嚇到我面都青埋...
之後問返miss我地大概有幾多分...miss話我地高分過第一組..
都好d...起碼唔洗包尾我已經心滿意足la...
|