尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 31
累積人氣: 4348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


火都黎埋ge一周 忿怒 分類: 未分類

之前澳友杯籃球賽...我地濠江ge人自己組左一隊..

當然係d師兄組織...早幾日打第二場..

對一隊強隊...又係體育學院又係籃球隊ge..

本來已經夠強...我諗住今場會打得辛苦d...

點知......係他x的辛苦...有個師兄唔理三七二十一..

一沖到過去人地度就射三分=="...仲要全部都唔入..

最衰就係佢係唯一一個大四ge..無人話佢...我企係度聽佢講嘢都超火..

人地就好穩陣咁兩分兩分咁攞...

其中有兩分鐘...人地快攻過黎唔入..我要跑過去打快攻..

由我地底線跑到對面底綫...個師兄都無轉球比我=="..

(戈陣係二打一...個做控球.)..點知佢仲係要射三分..

又唔入我又要由人地底綫跑返去回防...我啱啱跑到過去回防..

人地起手又唔入我又要跑快攻...又無人傳比我=="...火都黎埋..

如是這戈兩分鐘過後...我差d連個肺都甩埋出黎...fk~~~

師兄唔傳波ge原因係人地太強..所以一定要靠佢三分去追分=="

雖然佢之前三分都幾準..但係射手難免會有無手感ge一日ga...

如果我地慢慢咁打..我覺得唔會輸三四十分咁樣衰lo~~~

------------------------------------------------------------------------------------------

早幾日趕一份商品流通(物流專業課之一)ge report...原本係六個人一組..

可能係人數問題(或者係我d組員問題)所以我地組只有四個..

其中一個係境內生班長..一個境外生班長..我同埋一個一定唔會做嘢ge人=="

原本以為我戈組得一個人唔做嘢...最後發覺得我一個人做嘢=="     shxt~~~~

無奈之下自己一個人做左六個人ge量...可能係我實在太火而引發左我不少潛能..

我地做完report仲要上台講...因為係我做ge所以我死都唔會上去講..

就叫左個境內生班長上去講...畢竟佢ge普通話都好過我..

個境外生班長想同我講嘢...我差D想一拳車落佢塊面度..

好彩我ge理性大於我ge獸性...而且佢見到我個樣之後都唔敢再搞我..

第一組報告完...有n個人舉手問問題...我心諗...fk~~~死得..

之後我叫個境內生班長一講完就沖返落黎..唔好比機會人問問題...

但係佢係上面講戈陣..竟然比人發現左d圖係網上面揾ge..唉~~~

我坐係下面都面紅...fk (因為miss叫我地自己出去做調查..無理由我自己一個出ga..所以係網上揾)

我都唔明點解d人咁眼利ga..咁都發現到...

好彩佢都蠢唔哂..識得沖返黎...最o咀ge係我地同第一組撞題目..唉...黑到..

之後miss叫佢企返起身比人問問題...o...shxt~~~好彩我係班度都算係小有名氣..

知道個PPT係我做ge都無人問問題...嚇到我面都青埋...

之後問返miss我地大概有幾多分...miss話我地高分過第一組..

都好d...起碼唔洗包尾我已經心滿意足la...






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


manna_89 於 2010-05-03 11:40 AM 發表:
HA,呢篇日誌好刺激~
過左衰氣到好事ga na~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

望就咁望la
Posted at 2010-05-03 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ericimsqf 於 2010-05-01 01:57 PM 發表:
我都發覺問問題戈part係冇人會問
只係個professor會問...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我戈陣ge情情就好似d高官發表完之後..
勁多市民不停咁問佢咁...真係問到佢話"我不知道"
d人先肯收手...所以我淆到x街..
Posted at 2010-05-02 03:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ronaldcheang 於 2010-05-01 05:12 AM 發表:
咩叫黑過墨斗...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人有三衰六旺...我認命..
Posted at 2010-05-02 03:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Boniverson 於 2010-05-01 03:59 AM 發表:

肥佬發標啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔發驃我會爆炸ga....
我脾氣好唔代表我無脾氣...係咪先~~
Posted at 2010-05-02 03:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hihi596963 於 2010-05-01 03:43 AM 發表:
=.=你口中的大四...莫非是.....神射手...?!

haha...肥佬你掂既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做得出怕咩比人講...更何況呢個blog係我ge..
我當然有絶對發言權la...
Posted at 2010-05-02 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tim 於 2010-05-01 01:44 AM 發表:
^^,,算la,,今週都算過左去la~~Enjoy your weekend...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX^^..我會好好enjoy ga la
Posted at 2010-05-02 03:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]