尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 5
累積人氣: 4322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 18 日  星期三   晴天


半個月la... 疲倦 分類: 自己

話咁快又半個月la...仲有十幾日就可以出糧la...haha~

點解呢個月好似過得特別慢咁ga....

心情超矛盾....想快d過完呢個八月..有得出糧..

又唔想咁快返上去上課...我都未放假..><....

不過唔怕...九月十幾號我又有假放la (自己放的)...haha~~

------------------------------------------------------------------------------------------

我要戒大洗 T^T ......






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


Ronaldcheang 於 2010-08-18 09:18 PM 發表:
一出糧儲晒D錢仆戶口,再剪晒D提款卡咪得LO.
本補仔就交比呀媽,實冇死呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WA...咁同直接比啊媽有咩分別...
比左佢仲讚我乖仔TIM..
Posted at 2010-08-19 02:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ericimsqf 於 2010-08-18 03:28 AM 發表:
戒大洗姐~好易嘛
你將你份糧比我keep住
包你唔會大洗~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我驚到時你大洗JA...HAHA~~
Posted at 2010-08-19 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVe179 於 2010-08-18 01:38 AM 發表:
我都大洗~><~一齊努力~

就尼出糧我枝精美鉛筆有着落la~yeah~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔係要原子筆咩...HOHO~~
Posted at 2010-08-19 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]