祝你生日快樂先 (雖然唔係今日生日 但都講左先_XDD"") 去左唱雞-3-" 老實講 有JUNY係到 真係好鬼死悶=="
連軒軒都搞唔到氣氛 你地話係咪悶=3="""得我地幾丁友係到笑-3-""悶都悶死 之後佢一出左去wc 嘩 個氣氛幾正牙=v=""好玩好
多 你都唔好講笑-v-""" 正百幾倍 但係..佢一番黎 又悶番=3=""" maymay牙 你應該同佢講清楚牙...你唔好驚佢知啦 我地幾個十卜
你 你同小dede 拍拖 (XDDD") 你地既事牙麻 關JUNY咩事牙 我一定十卜你 因為我真係唔多鍾意佢呢個肥婆\口/ 最後 我地唱完就
閃左水 MAYMAY你病病牙 休息多D 你老公佢擔心你架 我都叫佢送你番去-3-佢做咩早走波=3="""
之後就番左屋企 累死-3-" 去左打燈燈 出左勁多寶-V-" 不過唔多岩用=3="
啤啤牙 我諗過啦 我諗我真係就忍唔住...唉
今日睇晒魚魚個小說...我地既咁多年過程...真係好正....要同你講聲對唔住....係我負左你....唉....
|