﹏"*俊軒☆〞+>如果一個沒有。…希望既人﹏為了你〞 ∵以無可能既成績*﹏.﹏考入了你的學校.....☆〞﹏將自己放係你身邊。〝’你會﹏”為此感動嗎。
﹏"*俊軒☆〞
打劫咪郁-3-係你啦 望咩望 拿錢出黎牙
仲望wo-0- 打暈你牙拿 wakaka XDD
eddywai
暱稱: ﹏"*俊軒☆〞
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日好累...
唉.....................
爆升的一天T^T
黑雨的可怕--"
搵錢@3@"
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 191
今日人氣: 4
累積人氣: 2260
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


去左juny個生日 分類: 未分類

祝你生日快樂先 (雖然唔係今日生日 但都講左先_XDD"") 去左唱雞-3-" 老實講 有JUNY係到 真係好鬼死悶=="

連軒軒都搞唔到氣氛 你地話係咪悶=3="""得我地幾丁友係到笑-3-""悶都悶死 之後佢一出左去wc 嘩 個氣氛幾正牙=v=""好玩好

多 你都唔好講笑-v-""" 正百幾倍 但係..佢一番黎 又悶番=3=""" maymay牙 你應該同佢講清楚牙...你唔好驚佢知啦 我地幾個十卜

你 你同小dede 拍拖 (XDDD") 你地既事牙麻 關JUNY咩事牙 我一定十卜你 因為我真係唔多鍾意佢呢個肥婆\口/ 最後 我地唱完就

閃左水 MAYMAY你病病牙 休息多D 你老公佢擔心你架 我都叫佢送你番去-3-佢做咩早走波=3="""

之後就番左屋企 累死-3-" 去左打燈燈 出左勁多寶-V-" 不過唔多岩用=3="

啤啤牙 我諗過啦 我諗我真係就忍唔住...唉

今日睇晒魚魚個小說...我地既咁多年過程...真係好正....要同你講聲對唔住....係我負左你....唉....




訪客留言 (返回 eddywai 的日誌)


啤啤... 於 2006-05-30 08:21 PM 發表:
只要再過一排就得嫁啦....唔好依家先話唔得呀...
仲差少少咋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥婆~* 於 2006-05-29 10:40 PM 發表:
你有得唱雞...我就自己係屋企悶到屎><"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]