﹏"*俊軒☆〞+>如果一個沒有。…希望既人﹏為了你〞 ∵以無可能既成績*﹏.﹏考入了你的學校.....☆〞﹏將自己放係你身邊。〝’你會﹏”為此感動嗎。
﹏"*俊軒☆〞
打劫咪郁-3-係你啦 望咩望 拿錢出黎牙
仲望wo-0- 打暈你牙拿 wakaka XDD
eddywai
暱稱: ﹏"*俊軒☆〞
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日好累...
唉.....................
爆升的一天T^T
黑雨的可怕--"
搵錢@3@"
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 191
今日人氣: 4
累積人氣: 2237
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


黑雨的可怕--" 分類: 未分類

今日一早起身 就聽到BB聲--" 以為我幾時多個左妹-v-" 點知 原來電話叫 sit 之後就比佢嘈醒左 琴晚4點先訓T^T"

之後就做家務 唉...本身想搵工 但一d動力都無 ... 我都想搵架....可惜  心情唔知去晒邊T^T 成個灰晒

唉...家姐同我講左好多野 多謝你T^T 有你呢個超級無敵可愛美麗動人既家姐@@"係我既福氣 多謝你 十分之感激

之後諗住見工....但暴雨太可怕啦...再加上琴日同芒果...唉......你估我想你幫咩....我都唔想煩到你..可惜我真係需要呢份工...

唉...去左打雞...悶...悶...悶... 打寶 打左個天光5...--+ 呵呵~之後又無聊咁打....其實做人有咩樂趣呢....唉....我都唔知牙.....

好悶牙!!!!!有咩可以做牙!!!!我想番工牙!!!!!!

 




訪客留言 (返回 eddywai 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]