今日一早起身 就聽到BB聲--" 以為我幾時多個左妹-v-" 點知 原來電話叫 sit 之後就比佢嘈醒左 琴晚4點先訓T^T"
之後就做家務 唉...本身想搵工 但一d動力都無 ... 我都想搵架....可惜 心情唔知去晒邊T^T 成個灰晒
唉...家姐同我講左好多野 多謝你T^T 有你呢個超級無敵可愛美麗動人既家姐@@"係我既福氣 多謝你 十分之感激
之後諗住見工....但暴雨太可怕啦...再加上琴日同芒果...唉......你估我想你幫咩....我都唔想煩到你..可惜我真係需要呢份工...
唉...去左打雞...悶...悶...悶... 打寶 打左個天光5...--+ 呵呵~之後又無聊咁打....其實做人有咩樂趣呢....唉....我都唔知牙.....
好悶牙!!!!!有咩可以做牙!!!!我想番工牙!!!!!!