今日無野做...想番工又無人請 唉...無奈到死.....之後睇到媽b個日記 話佢剪左頭髮 睇左 都唔係好怪牙 幾令
唔好唔開心牙... 無事既 好快長番啦>3< 之後去左打雞 升牙軒 40lv 升到46lv -v- 一日爆6lv--v 勁 (其實用左5個鍾都無)
之後就狂出寶-3- 呵呵 到左夜晚啦... 芒果打黎-3- 知你無咁好死 要我幫你做讀書報告-3-"用番上次個計仔XDD" 得左--v
之後牙媽話我...佢話我咩都無所謂...話我唔番工wo...我頂牙....我唔搵...你傻架...係人都知我想番工啦 你鬧 我唔搵工 你有無諗清
楚先鬧人牙 小姐 你m到牙 無啦啦話我 火都黎埋 你話我懶都話牙 你話我唔搵工 人地肯請先得架 小姐 去勞工處一定有工牙? 你話牙
如果真係咁多工 香港洗鬼咁多 失業牙 痴你個線啦 火都黎埋 邊個唔知我想番工牙 我唔搵工 你都有病 火都黎埋 機都無心情打
如果你唔係我牙媽 我小左你好耐lo...........
如果邊個有工番既 通知聲 十萬個唔該....>3<
|