﹏"*俊軒☆〞+>如果一個沒有。…希望既人﹏為了你〞 ∵以無可能既成績*﹏.﹏考入了你的學校.....☆〞﹏將自己放係你身邊。〝’你會﹏”為此感動嗎。
﹏"*俊軒☆〞
打劫咪郁-3-係你啦 望咩望 拿錢出黎牙
仲望wo-0- 打暈你牙拿 wakaka XDD
eddywai
暱稱: ﹏"*俊軒☆〞
性別: 男
國家: 香港
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日好累...
唉.....................
爆升的一天T^T
黑雨的可怕--"
搵錢@3@"
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 191
今日人氣: 0
累積人氣: 2273
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


好火,,,, 分類: 未分類

今日無野做...想番工又無人請 唉...無奈到死.....之後睇到媽b個日記 話佢剪左頭髮  睇左 都唔係好怪牙 幾令

唔好唔開心牙... 無事既 好快長番啦>3< 之後去左打雞 升牙軒 40lv 升到46lv -v- 一日爆6lv--v 勁 (其實用左5個鍾都無)

之後就狂出寶-3-  呵呵 到左夜晚啦... 芒果打黎-3- 知你無咁好死 要我幫你做讀書報告-3-"用番上次個計仔XDD" 得左--v

之後牙媽話我...佢話我咩都無所謂...話我唔番工wo...我頂牙....我唔搵...你傻架...係人都知我想番工啦 你鬧 我唔搵工 你有無諗清

楚先鬧人牙 小姐 你m到牙 無啦啦話我 火都黎埋 你話我懶都話牙 你話我唔搵工 人地肯請先得架 小姐 去勞工處一定有工牙? 你話牙

如果真係咁多工 香港洗鬼咁多 失業牙 痴你個線啦 火都黎埋 邊個唔知我想番工牙 我唔搵工 你都有病  火都黎埋 機都無心情打

如果你唔係我牙媽 我小左你好耐lo...........

如果邊個有工番既 通知聲 十萬個唔該....>3<




訪客留言 (返回 eddywai 的日誌)


依 於 2006-06-02 10:30 AM 發表:
當年我呀媽都係話我唔去搵工,罵埋d野同你呀媽一樣=__="
佢地真係以為好多工請我地咁=___=|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥婆~* 於 2006-06-01 11:05 PM 發表:
肥佬唔好咁嬲啦.. 唔巧理佢咪我囉=3= 星期6一齊去見工工啦>v< 一定會氣嫁~~ 加油>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]