今日係屋企 無聊到死...唉 決定左用肥軒去打血3=3=" 順手升埋 宇軒 學左材精--v 好正>v< 之後就同肥婆去荒地 屈雞
好好笑 打第一場就出寶0口0|| 正爆 之後就狂出寶=3=" 神光5都出2個 白銀古古卡 青古卡 閃電4 仲有好多技=3= 一個字
正爆 之後就諗住去玩野 點知見到舅母個舖頭 25m月下-口-" 平到傻咁制 即刻雙開 過等待d錢比牙軒 買鬼左佢--v 發達啦>v<
點知一買完 舅母就cut左 XDD 好野>v< d運番黎啦 到左夜晚 升等待 一升就升左30%到 依家 79%啦>v< 好野
之後就計身家 2套月 1套赤 1套魔神 1套神紋 月刀15 蝶翼 銀星 60頭 呢炸野1200m到=3= +埋所有野 2000m以上>v<
開始發過肥仔--v 呵呵