A A
eden1252002
暱稱: HaNG
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
冇野做打下日記先
2008-03-13
2008-03-09
木紋!_!
2008-01-24
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 2209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


木紋!_! 分類: 未分類

之果陣高調咁打返qooza

之後又突然唔打...呢排突然又有返衝動打返...都想用日記記低返我做左d咩野!_!

呢排愛上左木紋呢首歌...佢入面既歌詞真係好有共嗚/_\唔知你地聽過陣係咪喇!!!!

而家打返都唔敢叫你地黎留言喇..廢事打打下又唔打果陣會覺得對你地唔住呢!!!都係一個人自由點吧...

近排我地開始為班足做準備喇...所以近排成日都去練波!準備減走我個死人肚腩

1,,4準備同奶汁去練跑..下年再踏上屬於我既舞台...

其實鬧交係咪情侶必有既行為呢...開始覺得同你越鬧越勁...越來越傷感情了吧...

陸運會我地男,,女仔既接力都羸哂呢...其實我真的很高興的!!

肥亨又踢返波喇...佢就黎有比賽..係度祝佢羸波羸到傻喇下

有時為左一樣野...真係會放棄好多野的...有人試過咁嗎?_?

愛是盲目的嗎?_?

其實我等緊做肥爸爸的呢..你知道嗎?






訪客留言 (返回 eden1252002 的日誌)


DAISA* 於 2008-03-09 01:35 PM 發表:
嘈下交姐...冇咩野ger~
起埋一齊耐左點都會有嘈交ger時候嫁ma!!
你包容下佢咪得lo~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道呢沙姐!_!
Posted at 2008-03-09 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sorry 於 2008-03-06 01:10 PM 發表:
5中2係5係真係應該放手??
佢5放手,我又應該點做...
 
聽到人地講起你有女友...
仲係覺得好5舒服...
 
我已經盡力忘記的了
不過你好似都大個左啦...
又有d5知咩感覺...哈哈...
p.s.純粹問下意見...真係好迷茫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實你係邊個..我到而家又真係唔多肯定!!
唔鐘意又點解要一齊呢...你應該睇下係咪值得同佢一齊先決定去與留吧!
大唔大個其實好難講既
最重要都係睇下你仲對佢有冇留戀喇
Posted at 2008-03-06 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥妹 於 2008-03-04 10:06 PM 發表:
HIHI!! 誤會左你做人爸爸TIM!!唔知打咩-33-'',,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上黎睇下已經好好的-3-
Posted at 2008-03-05 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]