今日考 I.S 考個震我仲以為會好難 但系做落又好易... 有兩條唔色... e+ 隻手都好得七七八八 令到筆l... 最好就系 我e+左右手 都寫到字ar!!!!! ^^ 以後唔洗驚比人罰抄.... 哈哈哈.......