大家見到都知我想你地都去l.... 但系我地去可能可以唔洗錢.... 今日我同朱古力問過 Miss胡 佢話如果我地可以搵到40人ge話 就會系學校出錢,我地唔洗比 如果真系去到ge話我地會 參加(日場) 其實個時已經考完試大家都無野做嫁l.. 各位可以叫埋自己ge fd 一齊去tim (只限燕京) 有興趣ge朋友可以話聲比我或朱古力知~