金日同個fd去左圖書館後,就去佢中學附近果間網巴玩電腦..同佢玩勁舞188,,原本我落後佢小小..但有一個勁人幫我同佢p,最後我win左..真係好happy!!~
到左番黎個震.我同佢行山路番.聽佢話有many野狗係山度..我好afraid....突然有一隻狗走過黎,,我超害怕..好彩冇事....