唉好擔任聽日既比賽,我地球隊...可能出唔到線添唉~
即日我都要上埋好幫手攻~~啦但系我系後防中心
如果上去就乜都無架啦唉~~~好大壓力呀期待緊聽日教練既安排
今日去街見到大口kam,佢同叉燒起埋一齊...唉真系行衰運,咁都撞到佢地。
唉又要測驗啦中央又要溫書...如果比 我撞到amy就好啦~
唉今日約我個cecil出黎..佢又話唔得閒唉.....難得系將軍o...好down