唉星期日就比賽我好想A華比D支持我但系又無呢個既機會 今日見到佢...佢玩波子棋....唉前日見到佢佢好似唔舒服咁好想走埋去問好唉 真系無膽累事。 我覺得我系一個無情人~唔會管班裡面D野既` 我系一個不問世事既 人吧
今日無意中鬧到佢喊真系..有點良心刺激架..真系唔好意思唉....一時之氣~比人講壞話受慣哂怕且以後我乜都唔再理