|
今.天.是......2008 年 1 月 30 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2008-01-30
嗚
今日返學遲到呀
我由小一以來
就冇遲到過到嫁啦
今朝8:00先起身
真係喊咗出黎
呀婆同舅父仲叫我
唔好返學啦
舅父幫你請病假
話你喉嚨痛
= =
我聽到-0-晒
一路行一路諗
愈諗愈唔明點解要喊
我幼稚園嘅時候明明係個
遲到多過食飯的壞小孩
有時冬天仲死都唔肯返學
要呀媽半拉半拖
先死死氣咁走出門口
都唔明家下點解咁怕遲到
哈
真係可笑
-
PE堂
打排球
運動白癡又要使用佢
淨返兩個嘅運動細胞
不過打完之後真係暖咗超多
-
有時冬天活動下都幾好嘅~
-
lunchtime去咗搵家姐
佢補緊課
我幫佢去拍卡
返上黎
再幫陳巧欣拍
見到2A近門口第一個窗
搞到我-0-咗一陣
窗因為室內室外溫度唔同
有d水珠係表面
有人寫咗:
M0cha♥H0係度
= =
邊個咁好玩
寫埋呢d嘢
最好笑嘅係
彭江行過
同我&家姐傾個窗嘅時候
mz mak行過
問我地望咩嘢
幸運地
佢竟然咁明顯都見唔到
xDDDDDDDDDD
-
英文堂
我地個組名決定係DarK ForEst
我都唔係好知點解要咁改
不個都幾好丫
我好中意黑森林蛋糕
xDD
-
放學Choir
開聲的時候
我竟然唱度B'
(當然走啦)
mz 張話:
你到底係A定S嫁
你把聲仲大過S
我:
我係alto嫁
我中意alto
xDD
mz張:
有得比你揀嫁咩
我:= =
其實我由小三入合唱團開始
已經係alto
我覺得多數人都中意S多D
因為S多數d音都好聽D
仲有係main melody
但係alto比較有挑戰性
同埋S人才充足
A多數都會比蓋過
所以我係唔會離開alt0嫁
xDD
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2008 年 1 月 29 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2008-01-29
今朝一起身
就做錯咗一個決定
就係著咗運動衫
7:00起身
7:10出了門口
跑呀跑
終於比我趕上啦
上到車
見到好似知己的物體
上下打量一下係唔係佢
結果證實係
佢真係知己
我為一對佢嘅評價就係:
呆!
佢坐係度
唔出聲
望住個窗
(其實我都唔知佢係度望緊咩)
個樣真係呆死了
-
有時我真係懷疑
佢係唔係矮我4.5cm= =
-
返到學校
頭兩堂係英文堂
調咗新組
新組竟然同薯仔一組
英文勁嘢喎
真係難得
仲有呀叮同PasU
都幾好人嫁
尤其係呀叮
^0^
-
通識十分之咁好
又同呀叮一組
唉今年要做組長
我唔要
嗚~
不過呀叮同主席一組
都唔錯丫~
同組仲有RaiNy&鑫鑫
哈哈
gag神係我地組
笑料應該唔少啦
xDDDD
-
VA
我竟然冇帶畫簿
嗚~
抽象畫
好難捉摸呀!!!!!
-
哈哈
同呀媽行返天水圍
超正的說
我食了好多好多好食的東西耶
^0^ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|