死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2008 年 1 月 30 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2008-01-30
 

今日返學遲到呀

我由小一以來

就冇遲到過到嫁啦

今朝8:00先起身

真係喊咗出黎

呀婆同舅父仲叫我

唔好返學啦

舅父幫你請病假

話你喉嚨痛

= =

我聽到-0-晒

一路行一路諗

愈諗愈唔明點解要喊

我幼稚園嘅時候明明係個

遲到多過食飯的壞小孩

有時冬天仲死都唔肯返學

要呀媽半拉半拖

先死死氣咁走出門口

都唔明家下點解咁怕遲到

真係可笑

-

PE堂

打排球

運動白癡又要使用佢

淨返兩個嘅運動細胞

不過打完之後真係暖咗超多

-

有時冬天活動下都幾好嘅~

-

lunchtime去咗搵家姐

佢補緊課

我幫佢去拍卡

返上黎

再幫陳巧欣拍

見到2A近門口第一個窗

搞到我-0-咗一陣

窗因為室內室外溫度唔同

有d水珠係表面

有人寫咗:

M0cha♥H0係度

= =

邊個咁好玩

寫埋呢d嘢

最好笑嘅係

彭江行過

同我&家姐傾個窗嘅時候

mz mak行過

問我地望咩嘢

幸運地

佢竟然咁明顯都見唔到

xDDDDDDDDDD

-

英文堂

我地個組名決定係DarK ForEst

我都唔係好知點解要咁改

不個都幾好丫

我好中意黑森林蛋糕

xDD

-

放學Choir

開聲的時候

我竟然唱度B'

(當然走啦)

mz 張話:

你到底係A定S嫁

你把聲仲大過S

我:

我係alto嫁

我中意alto

xDD

mz張:

有得比你揀嫁咩

我:= =

其實我由小三入合唱團開始

已經係alto

我覺得多數人都中意S多D

因為S多數d音都好聽D

仲有係main melody

但係alto比較有挑戰性

同埋S人才充足

A多數都會比蓋過

所以我係唔會離開alt0嫁

xDD

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2008-01-30 10:17 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2008 年 1 月 29 日  星期二=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2008-01-29
 

今朝一起身

就做錯咗一個決定

就係著咗運動衫

7:00起身

7:10出了門口

跑呀跑

終於比我趕上啦

上到車

見到好似知己的物體

上下打量一下係唔係佢

結果證實係

佢真係知己

我為一對佢嘅評價就係:

呆!

佢坐係度

唔出聲

望住個窗

(其實我都唔知佢係度望緊咩)

個樣真係呆死了

-

有時我真係懷疑

佢係唔係矮我4.5cm= =

-

返到學校

頭兩堂係英文堂

調咗新組

新組竟然同薯仔一組

英文勁嘢喎

真係難得

仲有呀叮同PasU

都幾好人嫁

尤其係呀叮

^0^

-

通識十分之咁好

又同呀叮一組

唉今年要做組長

我唔要

嗚~

不過呀叮同主席一組

都唔錯丫~

同組仲有RaiNy&鑫鑫

哈哈

gag神係我地組

笑料應該唔少啦

xDDDD

-

VA

我竟然冇帶畫簿

嗚~

抽象畫

好難捉摸呀!!!!!

-

哈哈

同呀媽行返天水圍

超正的說

我食了好多好多好食的東西耶

^0^

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2008-01-30 09:51 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客