死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2008 年 1 月 9 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2008-01-09
 

今日考英文

readind同writing

reading唔夠時間丫~

做淨一part

12分

真死= =

writing又夠時間喎= =

但係section A題目有個好難的字

唔係好知作咩= =

總之夠字啦!

下午茶同mum去板橋食迴轉壽司

我嗰個都唔知咩肚黎嫁

食咗8碟

仲灌咗幾杯水

死變態丫~

之後我太飽

去咗千秋公園散步

見到兩個伊小正校的小四小五生

又識咗佢地

小五嗰個狂係度問我中學d嘢

小四嗰個狂係度問我科學d嘢

好得意

仲一個小小小蘿莉走過黎

得三四歲的

我捏她一下

好滑呢~OO

仲見到T粉~

戴戴同佢個朋友

王宛. . . 彤係度做數

王宛. . . 彤真係「神手」黎嫁

後黎我又發現佢丫sir個答案唔岩

佢就打比丫sir

話:

輝爺,,

你個答案錯嫁喎,,

係唔係應該請飲嘢呢?

= =

我-0-晒

真係好耐冇見過佢啦

佢高咗OO

送完佢返屋企之後

又見到趙浩延

傾下傾下

我又捏咗佢一下

又知道佢原本想揀基元

但後來冇

我狂搖佢+問佢點解

佢話:

無奈,,太偏僻啦~

唉~

佢又話佢d成績大退步

我唔信

佢成績一向好過我好多

問佢第幾

佢話廿幾

= =

大哥

信義廿幾已經好好嫁啦

信義好過基元嫁

但係佢又話基元好過信義

我-0-晒

有咩可能丫~

不過算啦

好過信義都幾好

xD

(自欺欺人)

然後就返咗屋企lu

聽日考數

我目標係要保持,,保持丫!!!!!!!!!!!!!!!

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2008-01-09 08:13 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2008 年 1 月 8 日  星期二=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2008-01-08
 

考完中文作文

我覺得自己篇抒情九唔搭八

死係好正常嘅事

然後去圖書館溫書

見度德德OO

佢攞咗勁多柯南

係度睇

見度隔離嗰個得一本

好好笑

佢睇完之後

就去玩圖書館D兒童電腦遊戲

有次

佢玩緊個幫公仔著衫嘅遊戲

就話:

等哥哥幫你著衫衫丫~

xDDD

笑死我

然後又玩個煮嘢食嘅遊戲

佢將隻雞同pizza攪爛之後

攞咗去做煮面D湯

將d面煮燶之後又攞去攪

又攞去同d面加蛋加茄汁去煮

再加牛奶,,謎樣的汁

腸仔,,曲奇,,肉餅. . . . . . .

仲一度想攞雪糕入焗爐焗

笑死我

之後係圖書館見到一個金魚叔叔

(白色外套嫁戴眼鏡嫁)

我食完嘢之後

仲跟我去到百佳

我先逃走成功

好可怕丫~

最奇怪嘅係我d咁嘅貨色都有人睇上

奇人,,奇人丫~

我終於明白mum的一句說話啦~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2008-01-10 09:30 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客