|
今.天.是......2008 年 1 月 14 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2008-01-14
今日去咗蕉蕉同milly屋企溫書xD
太正啦
去到蕉蕉屋企
咁岩佢小學同學問佢數
佢小學同學d數真係好「掂」
解釋了老半天
弄得我和蕉蕉\= =/
不過也挺可愛的
呵呵
(蕉蕉跟彭江一樣
說要把我買豬仔= =)
然後蕉蕉同m0cha玩太鼓
蕉蕉話我會好悶
(天音:唔溫書咪悶l0
xDD)
然後又死死氣咁溫咗一陣
milly就打黎話黎lu
(皓:呵呵,,
有人陪我lu)
等到milly黎到
我地傾咗一陣中文份卷
就開始溫書
一開始好靜好靜
之後就. . . .xDD
蕉蕉同m0cha玩象棋
我就睇milly玩GPA
好好笑
milyy狂係度用槍射人
冇晒子彈就搶人地嫁車
然後開行turb0
周圍抄人同車
xDD
超爽
最後有時係飛落海
有時係比人捉到
有時係車爆炸而死
不過最好笑就係
搶到警車同救護車
連垃圾車都得
xDDDDDDDDDDD
笑死我
仲可以一招k0s個人
爽爆耶~
之後蕉蕉屋企人返
我地就去milly屋企
milly屋企都唔細喲
之後溫溫溫溫溫
又溫溫溫溫溫
呵呵
佢細妹真係好得意
蕉蕉變咗癡線哥哥
(哥哥是我加上去的)
又做拱橋比我地睇
\= =/
小蘿莉~
-
可惜彭江冇去
如果唔係仲好笑
xDDDDDD
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2008 年 1 月 12 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2008-01-12
早上
沒啥特別的
就是去畫畫丫
練練鋼琴丫
這樣的
下午嘛
教彭江玩踩地雷
被我屈了
xDD --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|