|
今.天.是......2007 年 12 月 14 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-12-14
我愈來愈佩服MuM
名句:
快D幫我搵D高智能遊戲!!
(皓:下)
發奮圖強!!
(皓:0KsSsSsSs)
做領隊?床都冇得你碌呀!!
(皓:= =)
做廣告設計好丫~可以八卦下d明星d嘢丫嘛~
(皓:我的前途就係幫你八卦下d明星d嘢)
有冇書簿費要交呀~
(皓:一早交晒啦~)
再吹脹佢!!
(皓:我真係脹咗= =)
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 12 月 13 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-12-13
今日家政
琴日唐生問我
先記得要買包裝袋
佢問我嗰邊有冇三聯
我記錯錯咗正豐做三聯
然後話有
就走去新北江買
行行行行行行行
行到先知唔係三聯= =
然後行多兩間餅店
都冇
見到個基元師姐
問佢邊度有
佢話mz會比
不過我諗都未必令
行行行行行行行
見到KamA
MinNiE同呀DicK
問MinNiE
佢話有
不過係中心
中心又關門了
= =
KamA
話榮基好似有
我又去睇睇
點知經過樓下有間餅店
見到d好令嘅包裝
買咗個$8的三明治
就「屈」老闆娘
比咗4個包裝袋我
xDDDDDDDDDD
仲教我點包
結果返到學校
Mz Chan讚我包得令
95分
xDDD
-
呢排成日見到d舊朋友
星期六見到小學嗰個李咩軒
仲有陳卓銘
今日又見到報時小姐-任若桐
兩個獅小的師姐
一個係君君
一個唔記得
仲有一個獅小的同學
唔記得名名lu --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|