|
今.天.是......2007 年 12 月 12 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-12-12
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~` 十五, ":[|-| 口 ` -]] 12/12/2007 21:48:07
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~`
嗨嗨
":[|-| 口 ` -]]
hihi
^^
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~`
嘉雯姐....
十五
.....
唔好扮fd 喎
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~`
哈
":[|-| 口 ` -]]
mz吳
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~`
我冇扮
在下正是你fd
":[|-| 口 ` -]]
好好笑
= =
十五
邊個黎
[紅字組]-呀糖.`.`-* -B-Box~`
田皓
2e的
你應該知啦
十五
0下,,田皓唔好近唐c明咁多呀
[紅字組]-呀糖.`.我愛你`-* -B-Box~`
我咁好人......
十五
近墨者黑
[紅字組]-呀糖.`.我愛你`-* -B-Box~`
田皓教我唱歌架
哈哈
":[|-| 口 ` -]]
xDDD
[紅字組]-呀糖.`.我愛你`-* -B-Box~`
我近佢姐
十五
完全唔知點解你地會fd到...
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 12 月 11 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-12-11

今日竟然係屋企食到聖誕大餐
OO
之前年年都冇嫁

香草燒雞雞~~

葡撻撻~~
感動中OO --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|