|
今.天.是......2007 年 7 月 14 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-14
今日去食呀婆生日嗰餐
ku~
好多嘢食
食咗$678
又有好多笑料
媽咪食緊紅豆沙話:
d紅豆好有紅豆味呀
(因為上次食嗰間
d紅豆沙冇紅豆嫁.......)
----------------------
媽咪又好似好健康咁
食晒伴碟d菜
仲要用茶洗晒d漿汁
我哋成家..ooOO晒
----------------------
我二表姐同佢男朋友
一矮一高
好好笑
----------------------
今日好Happy呀!!!!!!!!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 7 月 14 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-14
唔知點解
呢排d夢我都記得
琴晚嗰個都係,,,,,,,
琴晚....夢見.....
我同之之去參加d咩咩旅行團
去咗d唔知咩國家嘅沙灘
但又好涷
唔游得
然後一定要行過一條獨木橋
條獨木橋勁幼
之之唔知點解
忽然可以自己行過
我就唔得
捉住後面嗰個隻手
原來後面嗰個係小Q
我有理冇理
過橋最緊要
因為成村人等緊我哋
一過完橋
我同之之就見到
最後一站竟然係
我哋最常去嘅新北江
我哋O晒
因為係自由活動時間
我同佢就去咗添記
但又唔知點解
添記竟然由糖水鋪變咗麫包鋪
又O..............
當我哋食緊岩岩出爐嘅蛋撻
呀糖同一個唔知咩班嘅「物體」
就著住Yellow House
同Blue House嘅運動服
出現係我哋身後
呀糖仲同老闆娘講話識我
可唔可以平d買麪包
老闆娘話no! no! no!
個唔知咩班嘅「物體」
就好乞人僧咁推跌晒d嘢
然後拉住呀糖叫佢走
我再一次o晒
一邊o
一邊幫老闆娘手執嘢
執執下就醒咗la
~~~~~完~~~~~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|