|
今.天.是......2007 年 6 月 3 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-06-03
方才打比李曼筠
問佢會唔會返尼搞生日會(8/7)
佢話唔會
================
其實冼冼之前好唔鍾意佢
(依家唔知)
但咁耐冇見
唔知佢依家點呢
================
佢對我其實唔錯嫁
有時係巴辣d
但都幾好嫁
自從五年級搬走了
好耐冇見佢la
希望仲有機會見到佢la
)完(
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 6 月 2 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-06-02
今天差點忘記
去朱家慧生日會
(遲了一小時多)
sor!!!!!!
=======================
係朱家慧家玩完一陣
同食咗D嘢後
我們(我
朱家慧
Ivy姐
啊潘
朱家慧D FRIEND)
一齊去踩roller
但我又唔識
(P.S.我係運動白癡來的.....)
結果跌了兩次
痛到幾乎要喊出尼呀
(家下條尾龍骨好痛
悲)
踩踩下又落雨
大家就趕住返去
由於我同Ivy姐是「新手」
有個女仔扶我地
點知Ivy姐又「拗柴」
SO個女仔唔得閒扶我
然後有個男仔走尼扶我
(朱家慧D FrienD
但我唔識佢)
我嗰陣時
好似遇到王子一樣
(個樣唔係)
好感動!!!!!!
佢仲提我
「呢度好斜,小心D呀!」
我幾乎要喊出尼呀
好happy!!
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵..........
kukukukukukukukukukukukuku........
後來先知佢叫李焯東
是古巨基迷(滴汗滴汗..........)
==============================
然後由於落雨
我同Ivy姐走唔到
結果我地返去朱家慧屋企
一齊唱卡啦OK
好熱鬧呀
之後我哋食朱家慧同佢個friend整的
藍莓cheese cake
超好吃(激動得用普通話講)
之後就陪IVY返去LA
~~~~~~~~~~(完)~~~~~~~~~~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|