|
今.天.是......2007 年 5 月 21 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-05-21
音樂...............
冇嘢講....
=================================
I.S.堂..........
好爆笑..
牙SIR終於發現有組
特別多人
佢話:
你地呢組做咩咁多人
你地快d調番好佢
唔想就快畢業記缺點
快d調啦
之後
好彩薯仔同財政識執生(=自我犧牲)
如果唔係
比牙sir知道我地大半班調位(我冇,cindy都冇)
死硬
之後做實驗
我地起勢張d鹽倒落d水度
但隻蛋浮都唔浮下
之後
亂咁玩
哈
又幾好玩
=================================
h&c.........
冇嘢講............
=================================
電腦堂..
砌機..
呵呵..
shan佢哋幫KIAN改左名
叫"青兒"
係杯渡既徒弟
係青山飄兒過去.......
我哋每次叫佢青兒
都激到佢 死...
哈
=================================
之後
LUNCH TIME測地理..
本書借咗比呀旺
冇溫過
都唔識
死la
(天音:算la,kian一定墊你底.....)
=================================
到左全方位果個時段,,,,,,,,,,
因為數理週關係
所以今次係數獨比賽
我哋班猩猩哥哥最快做完
走左出去
我係同陶陶一起出
牙sir話我地有10個會可以入決賽..
點知
真係10個喎
我地班一個都冇入
之後
宣佈結果
5個當中
得一個女仔
但個女仔竟然贏左-0-
好嘢!!!!!!!!!!
為女仔爭光復!!!!!!!!!!!!!
班際方面
中一級
係我地1E呀!!!
yeah!!!!!!!!!!!!!
=================================
之後
放學MISS張留我哋
要比最後一組做匯報
點知
等左45mins都唔見人
搵左成間學校
都搵唔到
同蔡sir講
佢比我哋4:45走
唉
終於走得la
我仲要睇doraemon嫁
>>>>>>>>>>>>>>>>
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 5 月 20 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-05-20
今日補返母親節大餐
去龍華食
好好味
有我未食過的豬油撈飯
有燒雞
仲有金姑豆腐
仲有仲有羌汁豆腐花
yummy yummy^^!!!!!!!!!!! --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|