|
今.天.是......2007 年 5 月 18 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-05-18
今日本來唔洗返
(中五中七畢業典禮)
但choir又要表演.....
唉
11:00a.m.-7:30p.m.
我哋唱
let it shine
This little light of mine,
I'm gonna let it shine
This little light of mine,
I'm gonna let it shine
This little light of mine,
I'm gonna let it shine
...........(唔打咁長la)
不過比我哋見到翠兒
仲有cake食
有水飲
算la
哈!!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 5 月 17 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-05-17
今日個生活教育堂個一人一表演好好笑
kian
李家誠
煮面
pauline
德哥
巴斯
monkey
果組行catwalk,
個個都行得好搞笑
特別係煮面
一路行一路除冷衫
仲扯高埋件校服
好xx.......
仲要同pauline扮打交
(笑死了)
jean那組也不錯
唱勁歌
周j嗰組講笑話
我覺得佢地似比較攪爛gag
唔好笑
又無聊
我果組(sk,小芳)
係表演默劇(糖果屋)
冇咩特別(有人睇唔明)
肥仔又係到幫我地配音(好想打佢)
而佢表演一路唱歌
一路猜剪刀石頭布
(滴汗中) --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|