※♀想永遠陪住你′過最難忘既日子♂

2010 年 9 月 11 日  星期六   雨天


四日 分類: 未分類

開始番番學
都可以算係咁啦
上堂冇訓過
感冒左四日

琴日仲要淋雨

病多兩錢

都唔知點算






訪客留言 (返回 eduandy 的日誌)


feefee0221 於 2010-10-12 06:15 AM 發表:
-.-(!)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loloman520 於 2010-09-12 12:13 AM 發表:
cOmMeNT^^
保重身體=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道啦^6^
Posted at 2010-09-12 02:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michelle5 於 2010-09-11 11:42 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yAnyAnXD615 於 2010-09-11 10:45 PM 發表:
c0mm3nt(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YuYu9684 於 2010-09-11 08:02 PM 發表:
CoMmeNt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHOYEECHING 於 2010-09-11 05:26 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manA0A 於 2010-09-11 07:08 AM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]