今日-.-.....真係好悶=.=無野做的...
唯一一樣野就係...去左打波-.-
同歐陽打左半粒中之後去左買野飲..
之後-.-無鬼聊...囉d羽毛球拍ge套...
好低能地...當飛碟咁玩=.=
玩左3個字-.-飛左落街比個死人保安見到-.-
之後就無玩-.-都好GE..唔係-.-個羽毛球指套唔洗要
之後打多一陣羽毛球死左番屋企沖涼-.-好熱
出左尼...又無野做
悶死人....
掙扎緊...做唔做功課好=.="一時想做但係又覺煩又唔想做=.=都唔知點算好
[悶足成日]=.=
今日見到你的sms真開心
其待你的生日快樂-.- 希望你記得啦
|