呵呵!!今日真係好玩
11點半去左新港城買書....之後去左圖書館借書
羅記無啦啦打比我話4點去打波-.-"
番屋企-.-拎D書拎到渣住隻杯都無力-0-""
睇左兩集G gundum(機動武鬥傳)
幾好睇的 呵...之後訓左一陣-.-"累...
3點半起左身做左陣功課@@"
4:50羅記先打尼=.=叫我落去..
去到見到成班唔識ge得羅記同丫齊我係識-0-""
不過傾下傾下-.-又好似熟左D同班友仔-.-""羅記電話有講淫野ge sms
無打過波-.-坐左係度...無野做...帶D唔識路ge人去7仔買野飲-.-"
原本羅記6點走...點知無啦啦搞搞下又去左唔知叫乜名ge人
淨係知條友住係我果橦ge 5樓-.-有隻貓好好玩
之後入左人地間房玩CSO用外掛玩...呵呵
之後開左個櫃睇佢d高達-.-好勁好靚好大部好想要
之後我出左間房一陣=.=佢地鎖晒門唔比我入去
點知佢地一出尼=.=用枝槍對住我-.-玩野咩-.-我驚嫁=.=
7點半平安地番到屋企
夜晚睇電視
仲有12日 其待你的生日快樂
88!!
|