今日好黑呀,首先係唔記得帶筆袋,跟住就係無Mock Paper3,搵極都搵唔到,我明明有交出去,真係衰,好彩譚永杰借比我copy,唔係就死囉!
跟住就係補習社,我幫個死人補習老師開�W門起碼有三年,我乜報酬都已經無要,我今日開得唔好,佢就話我:你唔鍾意開就唔好開,我頂佢個肺,我心諗:你簡直講出我ge心聲
咁黑都唔只第一日,我真係想死�W佢,唔洗煩!!!!!!!!!!!!!!!!