今日換左部新電腦!!!部電腦係我堂亞哥佢部機用左幾個月就唔要(真係好有米呀.....=_="),於是佢就極平賣左比我亞爸,今日補習社早走,我就番黎裝機啦!!!我同我亞媽搞左半粒鐘先搞掂....跟住失敗....失敗....失敗......後來都唔知幾耐,我先裝好呀!!!
嘩!!!!!!!!!!!部電腦桌面d野鋪晒成個桌面,成部電腦d野我用左半粒鐘先剷晒,唔怪之得佢咁快唔要啦!!!!真係恐怖!!!