金日8:15返到學校
等左一陣
見到啊萍
就一齊入去班訪
跟住啊萍話
"等我講下你牙仔D成績啦"
!@#$%^&*()
"你個仔全班考第9
比個朱朱力你!!"
"同埋有書卷"
跟住走喇
打左比牙爸
牙爸話OK
比$$我買wii
玩到我隻手好攰
就係咁