|
|
2010 年 1 月 12 日 星期二 
| 2010-01-12 |
分類: 未分類 |
今日,考左個科學實驗試
有2個燈泡,1個伏特計,1個開關
仲有電池,要做並聯出泥~
易到佢`=)
第1個做完坐左系度`xd
依d上堂做過n咁多次喇~
深既都有做過添!!!
希望考試都有咁易 ;)
|
| 發表時間:2010-01-12 06:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 41 | »
|