|
|
2010 年 1 月 18 日 星期一 
| 2010-01-18 |
分類: 未分類 |
今日.溫好晒個默書`=)
諗住都會考得唔錯喇~
點知.....
個unseen 屈機 到...
勁多難生字,仲要大把人唔識串`xd
而音樂呢,聽歌果度就好有信心
但睇譜就係另一回事`-____-''
聽日既數學,我要拿高分!!!!
|
| 發表時間:2010-01-18 12:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 41 | »
|