|
|
2010 年 3 月 12 日 星期五 
| 2010-03-12 |
分類: 未分類 |
今日班會玩得OK開心`=]
燒左好多芝士腸食.___.''
見到左好多唔想睇到既野..
不過算啦`=]
食完野打左陣波._.
就同劉邦邦一齊番左屋企~
即使我再堅強,都會流下傷心的淚痕.重
|
| 發表時間:2010-03-12 10:45 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 41 | »
|