|
|
2010 年 2 月 3 日 星期三 
| 2010-02-03 |
分類: 未分類 |
今日放左學..
成班人玩killer = v =''
玩到6點打埋鐘先走~
玩得都幾開心!.
但係小樂就狂話蚊係killer,
可惜幾次都唔係-_____-''
明天不會下雨`=]
|
| 發表時間:2010-02-03 06:51 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 41 | »
|