|
|
2010 年 1 月 21 日 星期四 
| 2010-01-21 |
分類: 未分類 |
今日考左Oral
佢個小組討論題目係講food,health果d野
第1個講果個講晒要講D野-___-''
其他3個就i see your point ,i see your point -0-
冇晒野講,慘。。
一定好低分∼
希望聽日中文Oral 會好D._.
又唔得Eye Cantact ...
|
| 發表時間:2010-01-21 11:36 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 41 | »
|