|
|
2010 年 3 月 2 日 星期二 
| 2010-03-02 |
分類: 未分類 |
今日,咁就完左個sport day~
玩左60米,1500米,推鉛球 `=]
60米冇去`xD
推鉛球pass左頭一次,第2次衰左..
1500米跑到我塊面過馬騮屎忽=_____=''
德哥好勁,2金2銀~串爆a_a
體力不支,攰....> c<
|
| 發表時間:2010-03-02 06:09 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 41 | »
|