正呀,d學長番晒學校睇我地
好有以前既感覺~~
之後大伙兒去見左大miss 同大miss傾左好耐
之後6點就約埋全部男仔出大陸吃野
之後我都成個暑假無剪髮啦 咪順便剪埋lo
剪既時因為心血來潮 所以我決定左擲銀仔決定
是否換一個髮型
SO 我剃左一個''櫻木花道''既光頭
因為我想係佢身上學到一D勇氣
即使知道剃左之後一定會比人笑
今日自己一個入跳舞隊既時候(因為遲到)
我好淆,但我有我既勇氣
當我入左去既時候的確D人笑晒(意料之內啦)
仲記得個FD問我有無0.5秒後悔剃左個頭(我地成日用0.5秒黎比喻D野)
其實都有既 無就講大話既啦
但係....0.5秒既後悔對我黎講太耐啦
我當時只係後悔左0.1秒而已
我唔係想捉字同佢開玩笑
而係我好清楚自己既情感
如果用0.1秒既時間比較恰當
因為後悔都只不過是瞬間而已
|