個人資料
edwinyeung
暱稱: edwin
性別: 男
MORE...  
月 曆
« May 2018 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新日誌
bye bye
【 旅 行 】
【 夢 】
【去 走 走】
【 分 身 術 】
日誌分類
全部 (34)
Centanet Function 07 (1)
Jimmy's Function (1)
Tour (2)
文 章 (4)
生 活 點 滴 (23)
在線足球 (1)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


都市芭芘杯"2007-2008深圳足球在线联赛程 第四位 完

 

 

积分榜:

 

排名

队名

场次

进球

失球

净胜球

积分

1

印第安

9

8

0

1

33

10

23

24

2

天蝎

9

7

0

2

29

17

12

21

3

飞马

9

6

2

1

23

8

15

20

4

射手

9

6

1

2

22

17

5

19

5

金牛

9

5

0

4

25

15

10

15

6

天鹰

9

4

1

4

12

24

-12

13

7

摩羯

9

2

2

5

12

14

-2

8

8

狮子

9

2

1

6

20

19

1

7

9

天龙

9

1

0

8

19

35

-16

3

10

巨蟹

9

0

1

8

12

48

-36

1


 

2007-2008深圳足球在线联開始 

希望自己为能球队做到最好 踼好每一场比赛

 

 






訪客留言 (返回 edwinyeung 的日誌)


YY 於 2008-01-14 01:51 AM 發表:
加油~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HA ~ 你現在才來
Posted at 2008-01-15 12:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小猫 於 2007-12-31 04:36 PM 發表:
小猫回来鸟~~
你过生日哦?
不过来的好象晚了点,
不能怪我,
是你自己没告诉我这个BLOG的!
哈哈~
还是先祝你生日快乐咯!
明天就是2008年咯,
提前祝你新年快乐啊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小猫

新年快樂

 
我沒告訴你我的blpg ma ?
 
哈 元旦有沒有去旅行 ?
Posted at 2008-01-05 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



和贞 於 2007-12-25 02:58 AM 發表:
你的生日在12月?呵呵
有点儿晚了,不过还祝贺你的生日~
看起来过得很好啊,但拍照时多多笑啊~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 和贞
 
你也來 很好哦 謝謝
Posted at 2007-12-27 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kacy 於 2007-12-12 11:20 PM 發表:
笨蛋
你真的很懒那
有多久没写文章了你自己说
真是
还好意思让我来看呢
什么都没写
还让看
真是
笨苯的
不过说真的类,我还真不知道你什么时候生日那
谁让你上次那个通行证都不让我看清楚
所以记不住你生日是你活该
哈哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妙 ~
記著 我生日是12月3 ! 123 !
  
你欠我禮物及一頓飯 !
Posted at 2007-12-18 03:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小林 於 2007-12-04 12:23 PM 發表:
呼呼,你生日过了??
哈,记错了!
看照片你是过了个开心的生日了,这么多人给你过!
迟到的祝福就不说了!
嘿嘿!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WinWin 於 2007-12-03 12:49 AM 發表:
生日快樂啊! Edwin哥哥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哇 好靚呀 !!!
  
真係好多謝你呀 !
  
多謝你地尋日個餐呀 !
Posted at 2007-12-04 11:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Winnie 於 2007-11-28 08:15 PM 發表:
你12月3日生日架麻! 波仔~
年份我就唔講啦
需唔需要我地同你慶祝生日喔?
王先生佢要請我飲o野
佢話佢會叫埋你出黎
至於我同佢點識你到時咪知道羅
世界原來真係咁細
楊先生你咁偏心架
點解唔叫我同小雪黎睇你比賽?
哼...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

年份 我都係呃佢 嘿 ....
波仔 你連尼個都知道 !!!
 
我無偏心呀
人地住係大陸呀  去近過你地
 
我點好意思  叫你地山長水遠去睇 哈
Posted at 2007-11-28 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tintin 於 2007-11-28 12:47 AM 發表:
係wor~~
你地未見過佢qq頭髮^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

qq頭髮 ?
 
咩 ???    
 
Posted at 2007-11-28 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tintin 於 2007-11-28 12:45 AM 發表:
細分星座我唔識wor~~~
入面又冇水瓶座~~
放心wor~
我唔會記得你生日~~~^o^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有水瓶座

而且 咁岩又係女子足球隊 !!!
 
生日 送野比我 !! tintin
 
Posted at 2007-11-28 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny彬宇 於 2007-11-27 08:40 PM 發表:
不知道你什么星座俄,不过看见有人在讨论你的发型,没特别看懂,大概明白
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我是射手
 
要來看我比賽嗎 嘿 !!
Posted at 2007-11-28 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]