|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 【 分 身 術 】 |

哈 這個很好玩
把舊作重新放上來
不要說我沒更新啦
|
|
|
miladuo 於 2008-03-27 11:18 PM 發表:
那就趁你没忘记赶紧做吧 我对你的记性没什么信心耶
|
網主回覆
你人要先出现我前才先哦 哈 ... Posted at 2008-03-28 12:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Win 於 2008-03-26 11:49 PM 發表:
楊生你好偏心
|
網主回覆
你又想我幫你影 哈 ? Posted at 2008-03-27 11:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
miladuo 於 2008-03-25 11:06 PM 發表:
这个...还蛮有趣的
|
網主回覆
哈 下次我幫你做一張 如果我還沒忘記 !! Posted at 2008-03-26 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小雪 於 2008-03-24 10:27 PM 發表:
哈哈~ 係囉, 咁都算update!?
|
網主回覆
咁都唔算update !!!!
起碼 我有打野上去喎 !! Posted at 2008-03-25 12:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Win 於 2008-03-23 11:53 PM 發表:
|
|
|
林点 於 2008-03-23 09:56 PM 發表:
哈哈。。有点意思。。。照片上谁啊。。
|
網主回覆
林點 這是我呀 哈 好不好玩啦 ! Posted at 2008-03-25 01:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Win 於 2008-03-22 10:18 PM 發表:
咁都算有update? -.-''''
不過點整架? 又係photoshop呀?
|
網主回覆
某陪份 係photoshop 整架 !!! Posted at 2008-03-25 01:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tintin 於 2008-03-22 05:14 PM 發表:
咁得意?
|
網主回覆
係呀 尼個叫多重曝光 !!! 你都可以做到架 ! Posted at 2008-03-25 01:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|