ek9

暱稱: wake_up
性別: 男
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

悲慘...
好一餐下午茶@@
呢排潛左水@@
就黎病啦=_=
2006-12-10


LINK

ki
my xanga
  情
老福
阿c


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 6 月 8 日  星期四 晴天


雷響中...12點54分

神早起左身..又訓返落去....懶訓耶=o=

嘩...尋晚好早訓ja.返到去 眼訓....我夜小小訓呢..仲冇咁眼訓=o="

佛學堂..係咁聽.係咁抄低 做作業.......講得鬼死咁快喔

地理..作業之前咪話要今堂對既..要做9 10章...好多呀...

呵呵 我未做過..好彩曾太冇行過黎  佢派左答案比我地對啦  我就係咁抄抄抄=__=" wakaka]

maths真係好正..真係訓左成堂...冇聽阿sir書...不過...訓醒呢..隻眼睇野好朦呀..黑板都睇唔到.仲有小小頭痛..唔係呀話訓成堂ja

小息去左搵果個既mrs wong 讀個TBL 咁好死 唔洗我讀晒..讀左一半就ok左啦 閃人 ..呵呵 整到我冇得食野..

2堂IS 對作業...抄抄抄.....那..呢個就係阿sir叫我地抄既..抄左2堂..好累呀=    ="

食完飯 拎埋先落去飲野同打波..慢慢打.好似冇咩心機打咁喔=o=放學先再打

中文呀...想訓都冇得訓....派左2份既 作文比我地改返=o= 好彩2份都ok 唔屎得去邊ja

英文..超好笑..上上下堂有部電話係度振..振得女2響呀..差唔多全班都知 mrs wong仲要 聽下係邊  我都指埋比佢架啦

then就左佢lu..   wakaka 倫哥仔部電話放左係佢 櫃桶 當佢媽子無啦啦打比佢果陣就振振振..落堂等倫仔佢果邊c3 放左就搵左佢傾= =...哈哈 又比人扣分囉

中史..超無聊..阿sir係咪講考咩考咩...講到我訓左一陣 頭痛中....

then去左6樓  I.S既實驗考試..易都死...好快搞掂就落左去打波....上半身 成身濕晒... 下半身冇咩點濕.. 企左一陣睇佢地打 乾左小小就走人啦...

=_____=當我行到後門走....xxxx: 文文 你走啦= =..... 我望左過去 超無奈...揮揮手 當係88 咁就走左啦=__="

返到屋企..6點  sd左7 8集愛情魔髮師比大佬ki then就沖涼  食左d野 就出左去補習....

夜晚 打機 睇電視..12點阿媽先返..佢去左返工呀..又係咁煩我..快d訓啦

 

刊登時間︰2006-06-09 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]