今日2點幾先起身呀 =.=死火遲到? 啦啦聲換3返教會.
返到去岩岩好夠鐘@@ 今日有野食又有野玩..正
玩左好多game呀..then梗係食野啦 好多野食.........女仔整既..15蚊=.=
完左 同師父佢地去打波..師父好勁呀.. 犯規 犯得勁呀=.="哈哈
玩左一陣就開始功夫班啦..遲d有人教結他....20蚊@@"幾好幾好
完左功夫之後就同 家如 miss陳 阮 粉 去食粥 then返歸囉...有冇搞錯..咁快食飯..飲左2碗湯..食左小小餸..就冇食啦 晏d食宵夜囉..
累累地tim...搵左楊腸玩3國...哈哈 超勁=.=lag得勁...我就冇事既 有時會斷線=.="
阿妹聽日比賽 加油~~~辛苦囉