爽呀..唔洗早返啦
出門口個天鬼死咁黑 so我都預左落雨架啦 so我都拎定把姐@o@
電腦+2堂英文真係攞命囉...鬼死咁悶..落雨啦=o= 樂樂去左唱歌..阿妹就 去左做儀仗..今日畢業典禮...
上緊英文果陣 macy打左上天文台聽天氣..黃雨...唉..
小息超勁...老劉set左部投影機既..阿彭係度攞黎玩 影係門口果d人..好無聊呀=o= 跟住老劉好大聲叫阿彭..幾勁呀@o@
第4堂..出面超大雨喔...我用我部電話上網睇天氣 呵呵 紅雨啦....最大希望..放下午..wakaka
狗公就扮肚痛去左toilet 打返校務處扮肥軒呀哥問學校下午會唔會放學..點知 xx:你等等...then佢就cut左線啦 好9呀]]]
11點20分 仲係紅雨...跟住樂樂上返黎上堂 話黑雨啦..我上網睇仲未喔..過左一陣再睇過就轉左黑雨啦..咁我就傳左過去左面.話咁快就傳晒全班= ="係咁問阿sir幾時放....阿彭就拎晒放係課室出面d傘 入晒黎比我地 費事比人偷啦 上次試過..都知有d人係咪9架啦
第5堂西史...我諗阿sir明知黑雨架啦......不過我諗實派埋飯先走得既...呼~~學校話放學啦 正@o@ 阿sir造講埋考試範圍先走喔..派左飯我就走啦.....
=__="阿ki 冇拎姐,,佢地3個人有1把姐..仲係幾細下=__="咁我就姐埋ki 走啦...左邊手濕晒..ki就右面手濕晒..都話搭車架啦..係都要行路...- -"呵呵 後面果2條友 yan同鍾 拎住把細姐咁行..wakaka 濕到咩咁..好彩冇大風ja 我同ki就行快左d咁啦 係前面等佢地 睇住佢地行...哈哈 係度串佢地=__=好彩把姐夠大...不過腳都濕晒..仲要比人串and玩=o= 送到ki樓下就走返屋企啦
阿哥今日放假...so都係佢玩.我就玩左一陣囉
2點幾出左去同阿哥去市中心飲茶..2條友食左成78蚊..then去左game 鋪訂貨...5點就閃返屋企啦
今晚8點先補習...爽死囉...差唔多成堂係度傾 份英文都做晒啦
2點幾阿哥就訓左啦= =好早呀 我就5點訓左 聽日仲要補習啦 11點
閃人..