ek9

暱稱: wake_up
性別: 男
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

悲慘...
好一餐下午茶@@
呢排潛左水@@
就黎病啦=_=
2006-12-10


LINK

ki
my xanga
  情
老福
阿c


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天


黑雨呀=_="

爽呀..唔洗早返啦

出門口個天鬼死咁黑 so我都預左落雨架啦  so我都拎定把姐@o@

電腦+2堂英文真係攞命囉...鬼死咁悶..落雨啦=o= 樂樂去左唱歌..阿妹就 去左做儀仗..今日畢業典禮...

上緊英文果陣 macy打左上天文台聽天氣..黃雨...唉..

小息超勁...老劉set左部投影機既..阿彭係度攞黎玩 影係門口果d人..好無聊呀=o= 跟住老劉好大聲叫阿彭..幾勁呀@o@

第4堂..出面超大雨喔...我用我部電話上網睇天氣 呵呵   紅雨啦....最大希望..放下午..wakaka

狗公就扮肚痛去左toilet 打返校務處扮肥軒呀哥問學校下午會唔會放學..點知 xx:你等等...then佢就cut左線啦 好9呀]]]

11點20分 仲係紅雨...跟住樂樂上返黎上堂  話黑雨啦..我上網睇仲未喔..過左一陣再睇過就轉左黑雨啦..咁我就傳左過去左面.話咁快就傳晒全班= ="係咁問阿sir幾時放....阿彭就拎晒放係課室出面d傘 入晒黎比我地 費事比人偷啦 上次試過..都知有d人係咪9架啦

第5堂西史...我諗阿sir明知黑雨架啦......不過我諗實派埋飯先走得既...呼~~學校話放學啦 正@o@ 阿sir造講埋考試範圍先走喔..派左飯我就走啦.....

=__="阿ki 冇拎姐,,佢地3個人有1把姐..仲係幾細下=__="咁我就姐埋ki 走啦...左邊手濕晒..ki就右面手濕晒..都話搭車架啦..係都要行路...- -"呵呵 後面果2條友 yan同鍾 拎住把細姐咁行..wakaka 濕到咩咁..好彩冇大風ja  我同ki就行快左d咁啦 係前面等佢地  睇住佢地行...哈哈 係度串佢地=__=好彩把姐夠大...不過腳都濕晒..仲要比人串and玩=o= 送到ki樓下就走返屋企啦

阿哥今日放假...so都係佢玩.我就玩左一陣囉

2點幾出左去同阿哥去市中心飲茶..2條友食左成78蚊..then去左game 鋪訂貨...5點就閃返屋企啦

今晚8點先補習...爽死囉...差唔多成堂係度傾  份英文都做晒啦

2點幾阿哥就訓左啦= =好早呀  我就5點訓左 聽日仲要補習啦 11點

閃人..

刊登時間︰2006-06-11 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]