今日冇咩野做..
個死人家政要我地汁野...可以汁3堂 2個幾鐘 仲係未汁晒架tim..
好煩呀 個梁太.........
maths..小測..阿sir你出咁易..不如唔好測啦
then測完阿妹傳左張野比我..話..倫同樂樂表白左呀=_= 樂樂冇咩反應...冇答到佢....只係講左今日之內答佢喔..我諗倫仔實衰....because...一d野啦
放學之後我同阿妹 迫佢都唔肯講喔..咁咪算囉=3=
咁我就去家政做埋份野佢 就走左啦
落左去樓下見到陳sir 咪問佢我有幾多 操行分囉...差唔多4個月冇出分紙比我啦=_=其他人就有 可能扣分先出呱....202分 呵呵
出左學校 阿妹打左比我傾左一陣 佢多我1 分操行..唔係呀嘛
返屋企食埋阿哥個麵佢.....煎多2隻蛋食
夜晚同阿妹傾左好耐./.佢頭痛呀..唉.....駁埋比樂樂 傾左一陣無聊野=o=
for大佬ki 我係仔呀...哈哈=o="