°*命中注定'-★;,'比人遺棄..."]]×..!
°*傷心只要一個理由'-★;,'離開只雖一個藉口..."]]×..!

我個日記ar,,睇先要回Ar,,ok!!!
elanor1209
暱稱: Nga★雅
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2006-10-08
中秋節
2006-10-05
2006-10-04
2006-10-02
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


勁唔hapi呀 分類: 未分類

今日,,我係表姐到返去沙田,,

at night ,,我比個o個乜q野大姑姐打左我一巴,,

我只係say 錯左小小野姐,,

我串番佢又唔得,,個o個都幫q 住佢,,

佢係我邊喂呀,,我大姑姐炸,,我呀媽都味打,,到你打,,

我勁q憎佢  T3T



2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


2006-08-25 分類: 未分類

星期2*我同表姐{SA}同田雞`加我個fd&我個fd個fd`xd同埋sky..=D

去library..做{hw}其實系抄-.-...我地好曹`系咁玩 

我同SA去阻買野飲..見到勁多fd去阻=-=library..之後我好乖gum做功課*V*..

之後做做下玩T 0R D*超好笑^33^唔打NA*

then..佢地走哂*我同表姐加SKY又玩T OR d

''啤''牌*跟住7點幾就返歸NA

星期3*我同SA去買校服..響到度3圍*33*哇...XD

之後出面有2條好型的男孩子-33-我地以為佢地響出面照鏡點知阿姐出去問..系咪買校服-33-佢地怕醜!`._.xd

咁我地啦啦聲走人*

星期4*去天水圍`

之後去明仔屋k玩`玩到3點幾落去屋k訓...{玩到din阻}

之後4點訓著*

星期5*{今日}

去阻濕地公園`{無聊}接著回家..{返大和}

巴士途上很好睡`*V*!`

打完-.-..



2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


轉校.... 分類: 未分類

我要轉校,,唔捨得你地呀,,

但我會番殷搵你地嫁啦,,

88 啦黃允畋,,我的好朋友,,

我唔想做插班生呀,,

唔知點解好似做插班生一定有好多野發生的.....



2006 年 8 月 21 日  星期一   陰天


很有趣*333* 分類: 未分類

上個星期1*13號*

我去j0r表姐h0me!THen返阻大6 l0r`

發生阻都0k小野既`xd 我地去salonna!`表姐剪頭+洗頭 l0r*

我就洗頭*V*!正到叫!`high爆`xd

我地發現j0r 2條仔`1個h0h0可愛`1個幾令囉`幾gd!=))

之後`通仔哥哥ex間機鋪呢..姐系依家買阻俾人..俾人check*

話系黑網吧w0r=-=勁多差佬黎阻捉人`封哂d computer`cam個d囉走哂

之後pk仔嚇我

仲上埋電視=-=我同表姐出去點知俾人趕`諗住昅仔既m/\`xd

跟住我地成班7..8條友去j0rx田花園`超靚*V*i like`

仲有班低b仔響到`xd`阻住哂囉咩事!`勁想叫佢地收聲

之後我地成日出去鋪頭仔買野蝕`其實想昅仔姐-.-..{阿哥}

幾好人又勁靚仔囉=]`但婷姐唔戀理我地阿t33t

我地走之前=-=見到3條靚系門口囉咩事`

勁嚇驚!`xd

之後玩幾日返黎hk啦`..都無乜野

星期6..我地都會11點幾先返到家`成日響火車上訓覺囉-V-!

正>3<`過阻理工到做hw=)之後去蝕飯`同表姐開戰

=-=蚊頭髮`xxd`10分恐怖

講返今日d野*V*!

 

6點幾去阻太古城`本黎成班去睇冰{d!u}展xd

但佢話我地唔岩播..d衣著`我地有d短fu`涼鞋呀`高根鞋呀..=-=

跟住我地去買3啦`點知咁岩撞到MUN太呀`xd佢又去睇冰{diu}

之後我地去買c"乜'

點知無`之後我地買阻d長 ''乜''=-=剪阻個乜頭...xd

好似魚網乜咁著=.=深0 呀!`xp

之後入場`好凍耶!=)同呀琪加表妹玩冰滑''睇''`雖短但正!`xd

之後去蝕野蝕野再蝕野`我同ki加表姐加俊去玩具反斗城`

表姐同ki玩玩下`有條女把..網蝴蝶既野笠落條仔個頭到

笑到佢地跪地..之後條仔同佢地講`笑咩呀你`靚妹...信唔信我笠你呀啦

笑到佢地...=]

之後搭地鐵加火車進入風狂時期`我地系咁玩

玩到成車人see住`超high`玩T 0r D..

仲有表姐叫WA ki`我叫 lun ki`琪叫   mon ki`xd

我地共嗚`!xd

超8癡`唔打啦=-=..好低b=)



2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


唔知講咩好 分類: 未分類

我好耐冇打lu,,e +打番

今日去tai po  ,,

出去食野,,但係好多人經過都

look 1 look 我地....

唔知做咩,,我數過啦,,

係過一百人look 我地.....

冇野好講.....==