今日都唔洗番學,,同左呀湘(余楚湘),,小霖(劉曉霖),,秌秌(余燁秌),,
思思(陳思潁),,去左沙田,,我係最late 個o個==''!!首先呢我地去左影
貼紙相,,今次,,係我有史以黎,,係影得最樣衰既一次呀=''=,,and then
我地就去左m記,,佢地係咁講(山下智久),,但係我聽左(生難屎狗)呀=='',,無奈中......
跟住我地又去左好運,,買左枝波子氣水,,小霖話要飲,,我話離口,,但係佢
無啦啦係到笑,,味飲就笑 -000- 跟住飲個陣笑,,痴左......咁我咪示範
比佢睇囉,,點知,,我飲左佢又笑,,咁我咪笑囉,,仲噴左出黎,,係真係噴出黎嫁,,
事後,,我冇野好講!!!
倒數既第7日
|