今日英dict都錯幾多下
應該得75分
好橙
跟住死文sir好簡唔簡
簡i.s test o個日黎測
咪俾人串囉
我仲改左佢個名叫
......死賤man......
超該死
今日有我最like o嫁i.s堂
但就一d都唔happy
佢一句野都冇同我講過
平時起碼有兩句傾下
好不開心囉
雖然決定忘記佢
早g就講大話
話唔鍾意佢
咪冇事囉
今日派左兩份卷
maths有79
geog 30分得19
今日中文極黑
首先要present書
跟住又俾死文撚勝話我唔夠書
要我星期六返學做
好悲哀.........
放學之後去V.A室當值
等埋雅雅走跟著寧問我去唔去甜藝棧(好似係, 第一次go)食甜水
去到叫左個什果豆花
極多生果好好味
下次再去過先
跟著去扭擰王
扭唔到彭彭o個隻軍曹
寧買左
how stupid am I!