today整過個blog
beau唔beautiful ar???
我知你一定話好beautiful嫁可~~(我唔相你話唔beautiful)
鍾唔鍾意首歌歌ar
你想聽咩歌歌
都可以留言話我聽嫁≧≦
默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容 或許我的心你不懂 我努力讓你感動 在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著 只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受 能不能再靠近一點點 大聲說出你所有感覺 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 能不能再勇敢一點點 就算讓我知道我永遠只是單戀 我也會藏著感謝 笑著和你說再見 默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容 或許我的心你不懂 我會努力讓你感動 在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著 只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受 能不能再靠近一點點 大聲說出你所有感覺 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 能不能再勇敢一點點 就算讓我知道我永遠只是單戀 我也會藏著感謝 笑著和你說再見
今日考中文同comp
中文係到狂抄
手都bike la
comp就好抆水..................好似唔係好夠字數咁
Lunch就同o個幾條廢咪去食KFC
好熱氣嫁ma
跟住同winnie去碧湖buy計數機
同winnie and rainy去我會所play腦
係碧湖行番屋企個陣
見到個爆cute0嫁袋
play完腦就返嫁屋企lu..............................要努力溫豬豬>OO<