我今日變左做聖誕老人。通街派糖...六培 D 人搶左我包糖 wo...跟住就比左伍生 la...佢拎住左...成碌木咁款...跟住 queenie 就幫我搶返 la...佢就問我拎多粒糖 la...我唔比佢,佢就話佢粒糖比左鄭以家 la...佢都傻既,我都冇話會比鄭以家。
放學之後,個死人羅X昆整鬼爛左我把新傘,佢等收信 la...