今日如常返學 la...跟住響第三個小息個時,比我見到黃思惠拎住我比佢寫個張紀念冊當正係佢自己既紀念冊咁款 wo...仲要比林 sir 寫 tim...激死我 la...跟住放學之後就搭返校車返屋企 la...一落車就落大雨,好彩及時去到有得遮既地方,先至唔洗變〝落湯雞〞!