今日,我帶左一個同學去我半個屋企。冇咩﹒﹒﹒係度玩電腦、摺紙鶴同學古古。跟住係度狂玩視像會議各隻眼,同 christyyanyan 玩,陳坤羚仲比 D 麵佢食,唔知以為佢痴線!!跟住我就搭巴士走人。搭搭下,有個男人抽我水 wo﹒﹒﹒點之﹒﹒﹒佢原來係我老豆 wo﹒﹒﹒咁橋又冇位佢坐,佢就叫我坐佢大脾 wo﹒﹒﹒跟住就返到屋企 la﹒﹒﹒